GTA 5 PC Versiyonu Yolda, Beklenen Oldu!


Hafta içerisinde GTA V hayranlarıyla buluştu. Fakat bu çıkışı yalnızca Playstation 3 ve XBOX 360 platformlarına gerçekleştirdi. Bir Grand Theft Auto hayranı olacak gerçekten büyük bir heyecanla bekliyorum oyunun bilgisayar versiyonunu. Çıktığı günden beri bir sürü yorum, inceleme, farklı kişilerin çektiği gameplay videoları izledim ve bu beni daha da çok heyecanlandırdı ve günlerdir merakla bekliyorum.


Acaba bilgisayar versiyonu duyurulacak mı, duyurulacaksa ne zaman duyurulacak, çıkışı ne zaman gerçekleştirecek... Kafamda tonlarca soru ve heyecan dalgaları dönüp duruyor, derken dün gece bir kaç sitede okuduğum yazılara göre bilgisayar versiyonu hazırlanmaktaymış ve bunun görüntüleri de paylaşılmış. Derin bir oh çektim gerçekten. :) Bu görüntüler yazımın kenarında köşesinde durmakta.

Bu sefer GTA 4 ' de bulunan optimizasyon, gereksiz kasmalar gibi sorunlar olmayacak denilmiş. Bunu duymak beni iki kat daha rahatlattı ki bildiğiniz gibi 4' ün bilgisayar versiyonu çok büyük sıkıntılara sahipti. Bunu patchlerle kısmen giderebilmiştik fakat yine de tam manada yüksek FPS' de bile akıcı oynanabilirlik yoktu. Öyle ki 60 FPS' de bile takılmalar görmekteyim.



Başlıktaki konuya devam edelim, evet, bilgisayar versiyonu yolda bununla birlikte yalnızca bilgisayar değil yeni nesil konsollara çıkış da yolda. Fakat üzülerek söylüyorum, bilgisayar konusunda hala bir kesinlik yok. Varsayımlar ve geliştirici olduğunu söyleyenler tarafından çekilmiş resimler bunlar. Doğru olmasını umuyorum şuan. :D

Bu resimleri atan şahıs, oyunun çıkış tarihini ise 22 Kasım olarak duyurmuş. Bu demek oluyor ki diğer GTA oyunlarındaki gibi aylarca PC versiyonu için beklenmeyecek. Optimizasyondan bahsetmiştim ve bunu biraz daha açayım, yine okuduğum kaynaya göre (yazı sonunda bulabilirsiniz.) oyundaki optimizasyon iyi derece olacak ve 60 FPS veya 30 FPS' e sabitlenecek.



Ayrıca alttaki videoyu da izlemenizi tavsiye ederim. Ümitle bekliyoruz...



Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi