Banished Türkçe İNDİR [Tüm zamanların en iyi şehir yönetme oyunu ödüllü]

Bu gün sizlerle harika ötesi bir oyun paylaşacağım. Bu oyun boyut olarak çok küçük (150 - 200 mb) Ancak grafikleri ve oyun motoru beklentimin çok ama çok üzerinde. Açıkçası ilk oynadığımda endi kendime her şey yalan mıydı böyle güzel oyunların bir sürü gibi tutması ekran kartını ram'ı ve işlemciyi sömürmesi gerekmiyor muydu yoksa bunların hepsi oyun endüstrisinin bir oyunu muydu gibi şeyler getirdim :)


Bu konuyu eminim sizde irdeleyecek siniz ama asıl konuma Banished e dönmek istiyorum. Oyun basit şehir yönetimi tropico - sims ctiy gibi düşünebilirsiniz yani bi age of empires gibi değil. Vatandaşlarınızı yöneterek onlara kaynak bulmak onları doyurmak ev yaptırmak yakacak toplattırmak demir toplatıp alet yaptırmak vs vs zorundasınız nüfus artıkça daha çok sizi içine alıyor. Oyunda adeta sosyolojide master yapmak zorunda kalıyorsunuz ama gerçekten sarıyor. İlk videolarına baktığımda oyunda savaş yok galiba bu sarmaz ki beni falan demiştim sonra indirdim ve indirdiğimde akşam üstüydü o gece sabahladım oyunu karşısında :)










Oyun modları da destekliyor bağımsız geliştiriciler tarafından yapılmış 100lerce moduvar oyunun ben size bir mod vericem daha doğrusu aslında türkçe yamas oyunun ancak mod şeklinde :)

Bu arada bu oyunun müptelalarının birçok youtube kanlı var türklere ait kaliteli birkanal çarpmadı gözüme çok ta aramadım gerçi ama sizin bildiğiniz varsa yorumlar bırakın konu içerisie eklyelim estek olalım.

Yabancıların kanallarından birisi


Bu alttaki arkadaşımız Banished in oynanışını detaylıca anlatmış aslında.








Türkçe yama içindedir.
Rar Şifresi: teknomet





Oyun birçok otorite tarafından en iyi oyunlar listesine girmiştir. Birçok ödül almıştır bir çok özgür kuruluş tarafından da tüm zamanların en iyi strateji oyunları veya en iyi şehir similasyonları arasında gösterilmiştir. Örnek Linkler;


Redbull un araştırması;



Share:

2 yorum:

  1. Admin oyunu oynuyorum ama iki seneye kalmıyor herkes ölüyor açlıktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun hemen başında büyük bir tarla kurmanı tavsiye ederim. Biber tohumu varsa onu ek bazı sebzeler daha hızlı toplanıyor. Suya yakın bir yerdeysen balıkçıda kur birkaç deneme sonra alışırsın zaten

      Sil

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi