TamVakti.com Kablosuz Fare Hediyem

TamVakti.com'un İyinet.com üzerinde yaptığı Microsoft Wireless Notebook Mouse 3000 çekilişini kazandım.

Daha önceden Logitech V320 kablosuz farem vardı. Microsoft'un ki ile beraber 2 kablosuz farem olmuş oldu. Logitech V320'den memnundum, Microsoft kablosuz fareyide beğendim. Çekim kalitesi güzel ve ele oturan ergonomik bir yapısı var. Tek sorunu bilgisayarın USB bağlantısına takılan alıcısının biraz büyük ve kaba olması. Logitech'imin ki bunun yarısı kadar ve daha ince.

Almak isteyenlere öneririm ancak pili ne kadar süre gider bilemiyorum. Logitech V320'yi 2 ayı geçkindir kullanıyorum ve yanında gelen 2 adet Duracell AAA piller hala ilk günkü gibi. Bununda yanında 1 adet Duracell AA pil geliyor. Bakalım ne kadar ömürü olacak. Daha profesyönelini düşünüyorum diyenler mutlaka nano alıcılı modellerden alsınlar derim..

Notebook'um yok, masaüstünde Logitech V320 ile değişimli kullanıyorum. Kardeş kardeş çalışıyolar.. :)
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi