Elde Var Hayat


Bilmiyorum izleyenleriniz varmı ama ben ilk bölümünden beri beğenerek takip ediyorum bu diziyi.

Elde Var Hayat dizisiyle öğle saatlerinde tanıştım. Kanalları karıştırırken bir bölümünün tekrarını gördüm ve biraz izledim sonra baktım Emre Altuğ, Kerem Kupacı gibi tanıdık isimler var. Herhalde TRT yeni bir öğle dizisi yaptı derken sonraki gelişen olaylarda Pazartesi akşamları yayınlandığını öğrendim. Oyunculuklar güzel, rolüne uymayan oyuncu yok, hikayesinide beğendim, kurgusuda gayet iyi.

Dizide, Emre Altuğ (Kenan) un olgun hali, Kerem Kupacı (Rıfat) nın şamataları ve Serkan Kuru (Selim) nun performansı ve kurgu çok iyi, izleyiciyi diziye bağlıyor. Özellikle Serkan Kuru'nun rolü ve o rolü oynayışı çok iyi. (İlk bölümden itibaren izleyenler bunu daha iyi anlayacaktırSerkan Kuru'nun rolündeki hafif gizemli hava, hayatının her zaman dahada karamsarlaşması, çok iyi bilgisayar ve bilişim bilgisine rağmen iş bulamaması, benim özellikle bu rolü sevmeme sebep oldu. (Adam bildiğin benim hayatımı oynuyor sanki :) )

Bu arada üstteki tanıtım videosunun sonundaki kişi Serkan Kuru (Selim). Okula bilgisayar öğretmeni oluyor. 8. bölümü yarın akşam TRT 1 de.

Uzun zamandır ilk defa dizi izlemenin tadına varıyorum sanırım. Uzun bir aradan sonra ilk defa bir dizinin yayınlanma saatini bekleyip, başlasada izlesek diyorum.

Elde Var Hayat, umarım uzun süreli bir dizi olur.

Bu arada geçen gün fragmanını izlediğim Cehennem filmi vizyona girmiş. Daha izleme fırsatı bulamadım ancak fragmanından gördüğüm kadarıyla yıllar önce çekilen Semum'a benziyor (En azından fragmanı bana Semum'u andırdı). İzleme fırsatım olduğunda Türk sinema dünyası olarak artık korku filmi yapmayı öğrenmişmiyiz görücem. Cehennem filmi 3D olarak izlenebiliyormuş..
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi