GRID Türkçe Yama FiNAL ÇIKTI

        Ve sonunda Race Driver GRID'in Türkçe yaması bitti. Oyunu yaklaşık %95 oranında Türkçe'ye çevirdim. Daha önceden söylediğim süreden biraz uzun sürdü yamanın final sürümünü çıkartmak ancak bunda en önemli etmen yamanın beta sürümünü deneyenlerin geri dönüşlerini beklememdi ki nedense tek bir geri dönüş bile olmamasıda ayrı bir durum.

GRID Türkçe yamanın final sürümünde betaya göre eksik ve hatalı çevirileri tamamen düzenledim. Daha önceden söylediğim gibi multiplayer kısmına dokunmadım ve birkaç önemli yerin çevirisinide yapma gereği duymadım. Ayrıca final sürümde yamanın kurulumunu setup dosyasıyla otomatikleştirdim.

GRID Türkçe yamayı oyunun 1.0 sürümündeki dil dosyasına göre yaptım. Ancak 1.3te dahil tüm versiyonlarda sorunsuz çalışıyor. Patch yüklemiş olanlardaki görünürdeki tek sorun yüklenen patchler dil klasörüne orijinal dil dosyasına dokunmayarak bir dlc dosyası ekliyor. Oyundaki birkaç cümle bu dlc dil dosyasından geri kalanlarda orijinal dil dosyasından çekiliyor. O yüzden oyunun 1.0 sürümünden daha üst sürümlere sahipseniz oyunda normalin dışında birkaç İngilizce cümleyle karşılaşacaksınız.





Çevirmeye gerek görmediğim kısımlardan bir örnek:



Rar Şifresi: www.gokhanblog.com

Önceki çıkardığım beta Türkçe yama için bazı siteler yamayı kendileri hazırlamış gibi sunmuşlar. Şunu belirteyim; İnternette Race Driver GRID için benim hazırladığım beta ve final Türkçe yamalar dışında hiçbir Türkçe yama bulunmamakta.

Herkese iyi oyunlar..
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi