Billy and the Bitch Serisi

Bir arkadaşımın açtığı bir forumda çevirmen alımlarını gördüm ve uzun süredir de hem İngilizcemi geliştirmek, hem de pratik yapmak amacıyla bu tarz bir işle uğraşmak istiyordum. Böyle bir çevirmen forumunun açıldığını görünce de başvuruya ben de katıldım ve alındım.

Normalde internette bu tarz diziler pek seyretmem, hatta bunların olduğunu bile bilmiyordum diyebilirim. Çevirilecek diziler çevirmenlere paylaştırıldı ve bana da Billy and the Bitch serisi düştü.


Bir kaç videosunu izledim, kısa ve komik, basit seriler açıkcası ve çeviri için başladım. Şimdiye kadar 1 ve 2. bölümleri bir arkadaşım tarafından çevirilmişti. Ben de geri kalan bölümleri çevirmeye karar verdim ve 5. bölüme kadar, dahil olmak üzere çevirdim.

Dahasını da çevireceğim ve bu seri bittiği takdirde başka, boşta olan bir seriye başlamayı düşünüyorum. Serinin bütün videolarını blogumda bulabilir, izleyebilirsiniz.


Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi