Açılmayan,Ekranı Kırık Android Cihazlardaki Dosyaları,Verileri Kurtarın [Tamir Edin,Yeniden Açın!]

Bu yazımıza Cihazınız Açılmadığı yada Ekranı Kırık olduğundan içindeki dosyaları göremediğiniz dolayısıyla kurtaramadığınız için geldiyseniz doğru yoldasınız.

CepFonX Kendine Özgü az bilinen yöntemleri tanıtmaya devam ediyor...

YASAL UYARI-SÖZLEŞME

Bu yazılım doğrudan CepFonX.blogspot.com.tr (Bundan sonra CepFonX diye yazılacaktır.) ile ilişkili değildir. CepFonX yalnızca bu programın kullanımı hakkında bilgi sunar. Eğer bilinçli bir kullanıcı değilseniz,bu yazılım cihazınıza zarar verebilir ( yani yanlış bir dosyayı silerseniz vb.).Bu durumda Cihazınıza veya Farklı Cihazlara gelebilecek her türlü maddi , manevi hasardan yalnızca kullanıcılar sorumludur,CepFonX sorumlu tutulamaz.Bu sitedeki herhangi bir yazıyı okuyarak bu kısa sözleşmeyi kabullenmiş olursunuz.



1-ANDROİD COMMANDER



Android Commander ile yapabileceklerin;

Cihazı rootlayabilirsin.
Romunu Düzenleyebilirsin
Apk Silebilir,Ekleyebilirsin.
Tüm Dosya Yönetim İşlemlerini yapabilirsin.
Açılmayan Telefonun eksik parçasını geri atıp açabilirsin
Cihazdaki her şeyi silebilirsin
Daha pek çok özellik...

Evet arkadaşlar yukarıda belirttiğim gibi Cihazdan yanlışlıkla bir dosya sildiniz ve cihaz açılmıyor mu?
Korkmayın Cihazı Recovery Moduna Alın
Bilgisayara Bağlayın 
Sildiğiniz dosyayı temin edip,aynı dizine kopyalayın 
Cihaz tekrar açılacaktır.






2-WonderShare Dr.Fone For Android Kullanımı

Bu program veri kurtarma yazılımıdır.Bu yazılım sayesinde Cihazınızdaki verileri kurtarabilirsiniz hatta hasırlı veri bile olsa bu mümkün olmaktadır.


Adım 1

Önce Bu Sayfadan Samsung Usb Driver Kurun: İndirmek İçin Tıkla


Programı İndirin ve Kurun


Ardından Bu Sayfadan Wondershare Dr.Fone ' a ulaşın: İndirmek İçin Tıkla [Tercihi Size Bıraktık]
Programı İndirin ve Kurun

Adım 2

Bilgisayarı Yeniden Başlatın

Adım 3

Programı açın ve Cihazı Bilgisayara bağlayın


Adım 4

Kurtarmak İstediğiniz Dosya Türünü / Türlerini Seçin


Adım 5

Cihazınızın durumunu belirtin
-1.Durum=Dokunmatik çalışmıyor,Sisteme erişilmiyor
-2.Durum=Ekran Kırık ve Siyah


Eğer ekranınız kırık ise 2.Durumu seçiniz.

Adım 6

Cihazı Download Moduna Alın
Yani Cihazı kapatın
Ardından Ses kısma + Home Tuşu + Güç Tuşuna aynı anda basılı tutun


Adım 7


Analiz işlemini bekleyin , Program verdiğiniz bilgilere göre tarama yapacaktır.


Adım 8


Tarama ve Analiz bittiğinde CepFonX farkıyla kurtarmak istediğiniz dosyaları seçebilirsiniz.

İşlemler bitti , verilerinizi kırık telefonunuzdan başarıyla kurtardınız.











KONU GÜNCELLENECEKTİR


Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi