Gold Sağlık Paketi Dolandırıcı Mesajlarına Dikkat

Dolandırıcılar artık milleti nerden soyacaklarını şaşırdılar. Dolandırıcılar şimdide cep telefonlarınıza SMS göndererek sizi dolandırmaya çalışıyorlar.

Şimdi aşağıda yazacağım mesaj örneğine benzer mesajlar daha önceden telefonuma ayda veya 3 ayda bir geliyordu. Ancak dolandırıcılar vurgunu büyütmeye çalışıyor bu aralar sanırım artık aynı mesaj günde 1-2 defa gelmeye başladı. Siz siz olun dikkatli davranın böyle yerlere paralarınızı kaptırmayın:

Gönderen: 0531 245 93 65

Konu: Tebrikler! Kuruluşumuzdan 1 YILLIK İNDİRİMLİ gold sağlık Paketi ve HEDİYE Kol saati KAZANDINIZ! 0212 273 10 02 Arayın Hediyenizi Alın.

İnternette bulduğum yorumlardan biri:

banada geldi ve aradım müşteri temsilcileri papağan gibi ne kazandığımı ne gibi imkanların beni beklediğini soluksuz anlattı dedim ki neden kazanayımki ne yaptım ben hiç inandırıcı değil açıkçası sahte olduğunu düşünüyorum dedim sos ambulanslarının sitesini verdi burdan bakabilirsiniz dedi fakat sitede hiçte öyle bişey yok anlattığına göre %25 indirim kazanmışım bütün özel hastanelerde geçerliymiş bana bir kart vereceklermiş kart kargoyla gelecek kargoya da 89 tl ödeyecekmişim sebebini sorduğumda paketin indirimli ücreti olduğunu söyledi bu devirde kmse babasının oğluna bile indirim yapmaz hele de kampanyasız bas bas bağırmadan sessiz sedasız sadece bir telefon mesajıyla hiç yapmaz ne mantık ne zeka ya

Turkcell kullanıcıları için bu tip istenmeyen mesajları engelleme yöntemi: (Sadece şebeke içi numaralar için)

Gelen mesajı 2780 numarasına göndermeniz yeterli. (Ücretsiz) Konuyla ilgili çevremizdeki kişileride bilinçlendirerek bu tip dolandırıcılık durumunlarını en aza indirebiliriz...
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi