2011 Geldi, Eee!

2011 e girmek için artık saatleri sayıyoruz. Yaklaşık 6 saat sonra 00:00 da 2011 e giriyoruz ve koca bir seneyi daha geçirmiş bulunuyoruz.

Yeni yılda daha farklı bir hayat yaşama açısından ilk adımı bu yıl bitmeden atıp kimseye yeni yıl dileğinde bulunmuyorum. Zaten dilekleri kabul olan biri olsam milli piyango bileti alıp çıkması dileğinde bulunurdum bol bol..

Zaten sırf o, bu, şu amaçlı gereksiz başkalarının yılbaşını kutlamakta istemiyorum. Sağolsunlar spamcılar ordan burdan 3-5 liraya CDlerde mail adreslerimi bulup 50.000 kişiyle beraber banada yılbaşı tebrik mesajları yolluyorlar. 50.000 kişiye aynı mesaj gönderdikten sonra benim yılbaşımı kutlamışsın kutlamamışsın ne yazar. En fazla spam kutusunda 30 gün durursun sonra kendini imha edersin.

Bu arada Gökhan Blog, Ocak ayında 4. yaşına giriyor. Ben sevinç çığlıklarımı ona saklıyorum. Sizde öyle yapın..
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi