Türkiye'nin En İyi Spikerlik Sunuculuk ve Diksiyon Kursu

Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi Spikerlik Sunuculuk ve Diksiyon Kursu Türkiye'nin en gelişmiş spikerlik, sunuculuk ve diksiyon kursu olma özelliğini taşımakta. Konusunda uzman eğitim kadrosu, sanal stüdyosu, özel televizyonu, özel radyosu, televizyon kanallarında staj imkanı, MEB onaylı sertifika programları ve her öğrencisine özel hazırlanan demo kayıtları, saha çalışmaları, birebir ve güncelleştirilmiş kişiye dayalı eğitimi ve daha bir çok özelliği ile medya dünyasında güvenebileceğiniz ve diğer kurslardan benzersiz bir eğitim merkezidir.


Spiker fabrikası Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi Spikerlik Sunuculuk ve Diksiyon Kursu tüm Türkiye'den kursiyerlerini merkezinde ağırlamaktadır. Spiker, sunucu olmak istiyorsanız, kariyeriniz için diksiyon eğitimi veya etkili iletişim eğitimi almak istiyorsanız hatta radyoculuk, muhabirlik, seslendirme sanatçılığı gibi mesleklere ilgi duyup bu meslekleri edinmek istiyorsanız mutlaka MEB Hakan Öztürk Medya Eğitim Merkezi Spikerlik Sunuculuk ve Diksiyon Kursu'na danışmalısınız. www.hakanozturkmedya.com Teknik İmkanları En Gelişmiş Spikerlik Sunuculuk ve Diksiyon Kursu.

Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi