Gökhan Blog 4 Yaşında!

Birkaç gün gecikmeden sonra sonunda yazma fırsatı buldum ve yazıyorum.

Gökhan Blog'u ilk açtığım günlerde aklımda bu kadar ilerletmekle ilgili birşey yoktu ve bi süre ücretsiz blogspot.com uzantısında yayın yapıyordum. İlk başlarda hiç yazılarım beğenilsin, takip edileyim, o dur bu dur tarzı şeyleri aklımdan geçirmiyordum. Google'ın Blogger servisini daha önceden duymuştum ve üyeliğim vardı ama blog yazmıyordum. Sonra forumlardan çıkınca kendimi birkaç blogda konu okurken buldum. Ardından bir sitede Blogger'ın Türkçe dahil onlarca dil desteğiyle güçlendirilmeye başlandığını okuyunca dedim bir blogda ben açayım, sırf meraktan, nedir ne değildir diye bakarken ne yazsam, acaba ilk yazım ne olsa diye düşünürken cep telefonumdaki hücre yayın mesajları aklıma geldi. Bir bir Turkcell'in hücre yayın kodlarını yazdım ve hiç aklımda yokken o yazıya ziyaretçiler gelmeye başladılar. Dedim maden ziyaretçiler gelip övgüler yağdırıyor şu yeni çıkan TTnet Müzik'ten de biraz bahsedeyim. Yazdım.., yazdım ve Google arama sıralamalarında TTnet'in kendi müzik sayfasını bile geçip ilk sayfada ilk sırada yer aldım. İlk 3-4 gün on binlerce ziyaretçi akınıyla karşılaştım. Sonra o konuda R10.net üyesi bir arkadaş R10 üyelik adını gönder seninle oradan reklam için konuşalım dedi. R10 üyeliğim olmadığı için o arkadaşın davetiyesiyle R10'a üye oldum sonra geldi paralar, yatlar, katlar, dolarlar, kızlar (şaka şaka, kızlar yoktu :) )

Neyse, R10 üyeliğinin ardından İyinet üyeliğide artık elimdeydi ve blog üzerindende binlerce kişiye ulaşabiliyordum. Blogu açmamın üzerinden yaklaşık 1 yıl geçtikten sonra ücretli domain üzerinden yayın yapmaya başladım.

Ve sonuç: Gökhan Blog 4 koca yılı devirdi. Ocak 2007'de başlayan bu serüven Ocak 2011'de de devamını sürdürüyor ve daha da sürdürecek. Siz varsanız ben de varım. Her türlü :))
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi