Smile Adsl - Ben Gülüyo Muyum?!

Zabaanan telefon çalınca uyandım. Belki sizi de araşmışlardır bilemiyorum ama beni aradılar.

Ttnet kullanıyorum ve smile adsl (kendi yazımlarıyla küçük harf) sabah arayıp uykumu mahvetti.

Neymiş; yok "2 yıl üyemiz olun" da, yok "şu kadar ay şu kadar fiyat ondan sonra bu kadar bıdı bıdı" diye kız anlatmaya başladı ama anlatmadan önce Ttnet üye adımı, tarifemi söyledi ve telefon numarasınıda biliyordu.(Anam basıldık :) Beni yakaladı, sen kaç :) )

Kim bunlara bu bilgileri satıyor bilmiyorum ama uykulu, hıhı hıhı diye konuşacak haldeyken aradıkları için kız önündeki a4 kağıdının sonuna gelmeden ben konuşmayı yarıda kesip kapadım telefonu. Ondan sonra ayılmamında etkisiyle aklıma geldi sorsaydım keşke bu bilgileri nerden bulduklarını falan dedim ama kız telefon yüzüne kapanınca daha aramadı.

Bu hikayede böyle bitti. Ömrümüzün sonuna kadar Ttnet ile pembe panjurlu evimizde mutlu mesut yaşadık. Biz çıktık kerevetine, Allah'ta sahte gülücüklere akıl fikir vere..

Napak kanka, inanakmı :)
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi