Kötü Komşular: Film Yorumu

 
Uzun zamandır yoktum.nedense bloğuma hiç yazasım gelmiyor nedenini bilmiyorum.Ziyaretçi sayımda git gide düşüyor.:( Ama yakın bir zaman içinde büyük bir patlama yapıp blogda bazı değişiklikler yapacağım.Yaklaşık bir hafta önce Kötü Komşuları izledim.Arkadaşımla beraber normal bir komedi beklerken karşımıza cinsel içerikli bir komedi bulduk.Bana göre +15 değilde +18 olsa daha uygun olurdu ama bana +18 de kesmez. Havalı / Güneş Gözlüğü
Devamı Spoiler içerebilir.
Film gerçekten komik.Sadece bazı yerlerde açık saçık yerler var 96 dknızıda eğlenerek geçiriyorsunuz.Filmin konusu 30lu yaşlardaki evli çiftin karşılarındaki evine bir üniversiteli grup taşınıyor.Ve evli çift ile üniversiteli grup yakın olmayı başlıyorlar.Fakat evli çift üniversiteli grubun gürültüsünden dolayı uyuyamadıklarından dolayı polisi arıyorlar ve böylece serüven başlamış oluyor.Benim en çok beğendim kısımlardan biri ise DELTA PSI(üniversiteli grubun adı) partileriydi müzik seçimleri falan gerçekten çok iyiydi.Boş bir zamanınızda izleyebileceğiniz güzel bir film. 
Puanlama: 3,5/5

Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi