FMRTE 2015 Craklı indir

Merhaba arkadaşlar. football manager 2015 Real Time Editör  cracklenmiş. Rus bir sitede buldum ve denedikten hemen sonra siz değerli fm severler için paylaıyorum.

Fm oyununun tadı bu proğram olmadan çıkmaz. Bunu bütün fm kolikler bilir. Özellikle fm2015 de aşırı sakatlanma sorunu yüzünden oyunu bırakan birçok arkadaşımız var!

Ben Sivasspor ile 4 maçta 5 sakat oyuncu istatistiğine kavuştuktan sonra bütün türkçe siteleri aradım bulamadım. İngilize içerikte araştırma yaparken bir link buldum rusca bir sitede paylaşmışlar abi. ama linkleri görebilmek için 50tane takla attıydılar. yok efendim üye ol konuya mesaj at linkleri görebilmek için en az 15 mesajın olması gerek. kısa mesajları kabul etmiyorlar karakter sınırını 25 karakter olarak koymuş insafsızlar ve 3dkda en fazla bir mesaj atabiliyorsunuz forumda :D

Baya zahmet verdim arkadaşlar indirmek için. Sizlerden ricam paylaşabilirsiniz dağıtabilirsiniz ancak lütfen kaynak belirtin. Zaten kendi sitenizden veya bloğunuzdan yayınladığınızda iyi trafik çekeceksiniz çünkü aylardır aranıyor ve kimsede yok. konu altına küçük bir alıntıdır ifadesi ve minik bir link kimseyi üzmez.

Programda bir sorun var. Söylemedi demeyin. FMRTE yi açıp hileleri yapıyoruz hiç bir sıkıntı yok ama bazen kaydederken hata veriyor. baştan başlatıp tekrar uygulayın sorun ortadan kalkacaktır. Defalarcana kullandım oyun datanıza hiç bir zarar vermez. Sadece cracklayan arkadaş bu sefer pek iyi yapamamış.

Birde çok küçük bir dosya inecek başta. sıkıştırılmış fmrte yi kuracağınız klasörde açın direk oraya kurulacaktır.


Yandex İndirme Linki: https://yadi.sk/d/MapFPJ97ekbkE
Share:

9 yorum:

  1. Denedim çalışıyor yaklaşık olarak 2 aydır bunu arıyordum çok makbule geçti. tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Ama bende sadece exe dosyası iniyor onada tıklıyorum herhangi bişe olmuyor.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. aldığın hatayı yaplaşırsan yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
  4. Admin ellerine sağlık allah razı olsun

    YanıtlaSil
  5. Admin FM 2019 Crak da Varsa uplasana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumuzda mevcut buyur
      https://teknomet.blogspot.com/2018/11/fm-2019-indir-football-manager-2019.html

      Sil

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi