Hızlı ve Öfkeli 7 - Fast and Furious 7


7 filmdir yoluna devam eden Hızlı ve Öfkeli 7 - Fast and Furious 7 bu gidişte en çok çekilen seri film olma yolunda ilerliyor bakalım daha nereye kadar gidecekler merak konusu şu bir gerçek ama her filmde çıtayı bir üstte taşımayı başarıyorlar ve kendini izletiyor. Tabi en büyük sebep bu filmin her sene yeni bir serisinin çıkması ilgi en üstte tutmayı başarıyorlar. Hızlı ve öfkeli 7 hakkında kısaca bilgi vereli daha doğrusu özetine göz atalım. 013'ün Eylül ayında çekimlerine start verilen filmin akıbeti, başrol oyuncusu Paul Walker'ın ölümünün ardından belirsizliğe girmişti. İlk başta 11 Temmuz 2014 olarak düşünülen vizyon tarihi, daha sonra 10 Nisan 2015, en son da 3 Nisan 2015 olarak değiştirildi ve filmin çekimlerine devam edileceği açıklandı. 31 Mart 2014'te filmin çekimleri yeniden başladı. Paul Walker'ın çekemediği sahneler için 4 tane dublör kullanılacağı ve yüzünün gözükeceği yerlerde CGI tekniğine başvurulacağı belirtildi. İnternetten hızlı ve öfkeli 7 rekora koşuyor yazısını görünce acaba gerçekten öylemi yoksa medyanın şişirmesi mi diye düşünmüştüm.Taa ki filme gidene kadar.Ne kadarda yanılmışım.İlk 3 günde 1 milyona yakın kişi izlemiş ve bir ilki başarmış.Ve ilginçtir arkadaşım bileti önceden alalım yer kalmaz deyince ben karşı çıkmıştım kalır demiştim fakat yinede o doğrusunu yapıp önceden almakla haklı çıktı.Resmen kapalı gişe oynadı.Neyse zar zor yerimize geçtik film izlemeye başladı ilk başlarda arkadaşıma çaktırmadım da baya bi uykum geldi hatta bi ara uyuyacak gibi oldum derken biranda film bana tokat attı kendine gel böyle bir film kaçmaz dedi adeta.Bende o tokatla bi silkelendim.Sonrası malum Paul Walker,Jason Statham,Vin Disel ustalarının büyüsüne kapılıp filmin nasıl bittiğini anlamadım bile.Zaman su misali akıp geçti.Bazı sahnelerde yok artık dediğim de oldu.Ve tabiki "Abi yabancılar yapıyor yaa"dediğimde.Evet son sahneler Paul Walker sevenleri adına biraz üzücüydü.Halâ inanmak istemiyor insan bu kadar yakışıklı iyi bir oyuncu nasıl olurda bırakıp gidebilir...Hayat işte.Filmi Çok beğendim gitmediyseniz çok zaman geçirmeden gidin.Ayrıca Vin Disel o suratındaki umursamaz ifadelere mimiklerine hastayım adamım. Filmin tamamını internet üzerinden izlemek isteyenler için
Hızlı ve Öfkeli 7 izle sitesinde full türkçe dublaj olarak seyredebilirsiniz.

Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi