GRID Türkçe Yama Hazırlıyorum

GÜNCELLEME: GRID TÜRKÇE YAMA ÇIKTI: TIKLAYIN

Beğenerek oynadığımız dünyanın en iyi yarış oyunlarından biri olan, Codemasters harikası Race Driver GRID için Türkçe yama çalışmasına dün itibariyle başlamış bulunuyorum.

GRID 2008 yılında çıktı ama şimdiye kadar Türkçe'ye çevirmek için uğraşan yoktu. Sadece Donanımhaber de bir kişi yıllar önce %10 luk bir kısmını çevirmiş ancak hem yama çok yetersiz olmuş hemde dosya sunucudan silindiği için artık ulaşılamıyor. Ben de beğenerek oynadığım GRID için sıfırdan bir Türkçe yama çalışmasına başladım.

Oyunun yapısı itibariyle bazı Türkçe karakterlerde hatalar oluştuğu için o harfe en yakın harfi kullanmayı uygun gördüm. Mesela "ü, ç" gibi harfler sorunsuz görüntülenirken "ş, İ, ğ" gibi harfler yerine farklı karakterler çıkıyor. O yüzden mesela "ÇIKIŞ" kelimesini "ÇIKIS" şeklinde, "PROFİLİM" kelimesini "PROFILIM" şeklinde yapıyorum. Birde multiplayer bölümüne dokunmayı düşünmüyorum. Kısacası tam çevirinin sonunda GRID'i yaklaşık %95 olarak Türkçe oynayabilecek hale getirmeyi hedefliyorum.

Şimdilik Race Driver GRID'in %10 luk bir kısmını çevirdim. Türkçe yamanın çıkışı için bir tarih veremiyorum ama fazla uzun sürmeyeceğini söyleyebilirim. Çevirilmiş kısımlarından bir görüntü:(Çevrilmiş kısımlarında çevirisini yeniden elden geçiricem)


GRID Türkçe yamasından diğer görüntülere aşadağıdaki linklerden bakabilirsiniz. Resimlerin boyutları nedeniyle (1024x768) konuyu bozduğu ve sayfa yüklemesini geciktirdiği için buraya koyamadım:

=>> Donanımhaber
=>> OyunÇeviri

Bu sayfayı aşağıdaki "Beğen" butonuyla beğenerek ve sitenizde linki paylaşarak GRID Türkçe yamasının daha fazla kitleye ulaşmasına yardımcı olabilirsiniz..
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi