TTnet İnternet Hızında Artış

3-4 gündür evde yoktum, gelince yarım kalan dosya indirmemi tamamlayayım dedim. Belki siz daha önceden farketmişsinizdir ama benim görmem bugüne rastladım.

TTnet, internet hızlarında hafif bir artış yapmış. 1 megabit sınırsız tarifeyi kullanıyorum ve sonuçlar ortada. Eskiden download bölümü 0.80-0.85 kbpslerde görünürdü. Şimdi ise yaptığım hız testlerinde download bölümü ortalama 1.03-1.05 mbpslerde geziniyor. Upload hızım eskisiyle aynı. Ping zaten TTnet'in her zamanki hali.



IDM ile indirdiğim dosyadaki hız ile eski hızı karşılaştırırsak eskiden ortalama 118-119 kbps hızlarla inen dosya artık 139-140kbpslerde iniyor. Saniyede yaklaşık 20-22 kbps arası bir artış olmuş.

Daha anlaşılabilir bir istatistikle hesaplarsak eskiden 100 mb bir dosya tam 15 dakikada inerken şimdi yaklaşık 12 dakikada iniyor. 200 mb eskiden 30 dakikada inerken şimdi 24-25 dakikada, 400 mb eskiden 1 saatte inerken şimdi ortalama 48-50 dakikada iniyor.

TTnet bu küçük artışlarla kalmayıp hızları en azından en düşük 2-4 megabite çıkarsa çok iyi olurdu..
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi