Windows 7 Sürücü İkonunu Değiştirme

Bu yazı Windows 7 kullanıpta biraz modifiye isteyenler için.

Windows 7 nin bilgisayar klasöründeki klasik sürücü ikonlarından sıkılanlara bugün küçük bir program sayesinde basitçe istediğiniz sürücünün ikonunu değiştirmeyi ve beğenmezseniz nasıl geri alacağınızı göstericem.

Elimde 3 ayrı program var ancak ben birini kullandım ve beğendim o yüzden sadece bu programı veriyorum. Öncelikle şu linkten programı indirin: http://www.mediafire.com/?d45x15999b5u9kk

Programı açtığınızda ilk olarak 7DriveIconsChanger bölümünden ikonunu değiştireceğiniz sürücünün harfini seçiyorsunuz. Sonra Browse Icon butonundan sürücüye yerleştireceğiniz yeni ikonu seçin. Preview Icon bölümünde seçtiğiniz ikonun önizlemesini göreceksiniz. Apply Icon butonuna bastığınızda seçtiğiniz sürücünün ikonunu seçtiğiniz yeni ikonla değiştirmiş olacaksınız.

"Yok ben beğenmedim nasıl eskisine dönebilirim?" diyenler içinse işlem çok basit. İsterseniz beğenmediğiniz ve varsayılan ikona döndürmek istediğiniz sürücüyü 7DriveIconsChanger bölümünden seçip Restore Default Icon butonuna basabilirsiniz. "Yok ben hiçbirini beğenmedim, bütün sürücüleri eski ikonlara geri döndürücem" diyorsanız sadece Restore All Default Icons butonuna basmanız yeterli. Tüm sürücülerin ikonları ilk hallerine dönecektir.

"Peki nereden ikon bulabilirim" diyenler arama motorlarını kullanabilirler.

Konuyla ilgili sorularınızı yorum bölümünden sorabilirsiniz.
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi