Ask.fm'de Soru-Cevap (7)

Ask.fm'de Soru-Cevap (7)
Yaklaşık 1 yıldan bu yana ask.fm kullanıyorum. Diğer kullanıcıları bilmem ama ben öyle "Kaç yaşındasın? Sevgilin var mı?" vb. gibi sorular sormak için girmiyorum. İlk günlerden beri bir düşüncem var; kullanıcılara sorular sormak ve mantıklı olan cevapları blogumda yayınlamak. Bu düşüncemi gerçekleştirmek için artık tüm mantıklı olan cevapları ve kullanıcıları not ediyorum. İlerleyen zamanlarda ise sorduğum sorulara gelen cevapları paylaşmaya devam edeceğim.

Umarım hazırladığım bu "Ask.fm'de Soru-Cevap" bölümünü sizler de seversiniz :)

Not: Herhangi bir kullanıcıyı bulmak için CTRL + F tuşlarına basıp, arama kutusuna kullanıcı adını yazarak kolayca bulabilirsiniz. 

Son günlerde arkadaşlarından mı daha çok mesaj geliyor, yoksa hattının operatöründen mi?

Cevap-1: SAĞOLSUN HATTIMIN OPERATÖRÜ DAHA ÇOK DÜŞÜNÜYOR BENİ :)) - @Elifurdag

Cevap-2: Telefonumu hiç açmıyorum :) - @Nisanur996

Cevap-3: arkadaslardan, hattan her ay geliyor sadece haha :) - @ZehraaAtmisBir

Cevap-4: Arkadaşlarım yalnızlığa fırsat vermiyo :) - @Buseeenurrr

Cevap-5: ikisinden de yok :) - @BusraAydn444

Cevap-6: vodofone aşkımdann :D - @SerapGurerFelipeMelo

Cevap-7: kimse mesaj atmaz bana - @FatmaCelik373

Cevap-8: arkadaşlarımdan gelse nolur cevaplamıyorum zaten :D - @heyuuuuuu

Cevap-9: Imm arkadaslarimdan.
Whatsap, sms ,ask.fm ,face :) - @kbraa789

Cevap-10: hattımın operatöründen....:( - @aydande

Cevap-11: Son günlerde değil her zaman arladaşlarımdan :d - @MerveTekin815

Cevap-12: Hattımın operatöründen :/ - @SumeyyeGulcicek174

Cevap-13: arkadaşlarımdan turkcellden ayrıldık :D atmıyor eskisi kadar - @ZeynepAtak123

Cevap-14: operatör bile mesaj atmıyoo :S::S:S:S - @arzutngnr

Cevap-15: gelen msjlaraa bakmayaa bile eriniyorum 41 msj var :D - @EsinEsen243

Cevap-16: o kadarda düşmedim şükür :D arkadaşlarımdan - @edabtl

Cevap-17: kafa kafaya ;) - @sherypek

Cevap-18: Arkadaşlarımm. :DD Turkcell beni unuttu :DDD - @HilalDama617

Cevap-19: operatör sağolsun :D - @AyselTokyay

Cevap-20: Hattımdan mesaj gelmesi için tl yüklemem gerekiyo ki uzun zamandır yapmıyorum :D:D Arkadaşlarımdan daha çok geliyo. :D - @KezbanDuran

Cevap-21: Arkadaşlarımdan sağolsun çok severler beni :) - @shahrukhkhann

Cevap-22: Kendi kendime mesaj atarım abi - @ayca

Cevap-23: ikisindende gelmiyo :D - @GizemBuseBasaran

Cevap-24: Hiçbirisinden :).Yurtta olunca herkes bi arada zaten. - @BusRa640

Cevap-25: Tam yaralı yerimden vurdn aq. telefonum tamirde (:(:(:(:(8.(:(.8:(:(88 - @yediekimkalp

Cevap-26: Daha çok annemden geliyor aslında :D - @selam0306

Cevap-27: genellikle tanımadıklarım mesaj atıyo :D daha doğrusu onlar beni tanıyo ben tanımıyorum :D - @Gizemmimmmm

Cevap-28: valla bizim mallara anca ben mesaj atarim, bu kadar mi usengec olur bi insan ya sonucta ben varim burda. - @MutluBirTablo

Cevap-29: Arkadaşlarımdan :D operatörüm beni unuttu sanırım hiç mesaj atmıyor .s.s - @EylemErkmn

Cevap-30: hiç mesaj gelmiyoki .sss - @OzlemTursn

Cevap-31: İkisindende çünkü kontür yükledim :D - @fatmaekim

Cevap-32: ikisinden de gelmiyo unuttular beni:( - @Zehhraaaa

Cevap-33: operatörde atmaz oldu o derece..... - @gizemnass

Cevap-34: Telefonumu elime aldığım yok doğrusu kimden gelmiş falan bakmadım belkide şarjı bitmiştir - @ozge1246

Cevap-35: YALNIZLIĞIN DİBİNE VURDUK SADECE OPERATÖRDEN GELİYO :((( - @SimgeSedanurr

Cevap-36: Öyle yalnızım ki hiçbirinden mesaj gelmiyor...Sanırım avea beni aldatıyor... - @NzlcnUznr

Cevap-37: Forever Alone - @benjustin

Cevap-38: İkisinden de pek fazla mesaj gelmiyor, yalnızım ben :( - @sule_ua

Cevap-39: Son günlerde telefonum garantide oldugundan mütevellit hiç mesaj gelmiyor - @elifnurkorkmaz77

Cevap-40: Operatörle aramız bozuk bana mesaj atmıyor küstü galiba :( - @sevgicicegi

Cevap-41: operatörde unuttu beni - @Kubraaaag

Cevap-42: haha vodofone benim en yakın dostum arkadasim yani,öptüm :* - @bolusk

Cevap-43: Mesaj gelmiyo be kimseden ama şarj hep biter :D - @iremince95

Cevap-44: hattımın operatöründen çünkü benim sms hakkım yok bu yüzden mesaj atmıyorlar :) - @azrail429

Cevap-45: Ahaha saolsun operatörüm olmasa yanlızlıktan ölmüştüm o derece günde 3 defa hal hatır sorar benim hattım ^-^ - @senanurcagla

Cevap-46: Arkadaşlarımdan da geliyor,hattımın operatöründen de :D - @tugbaozcnn

Cevap-47: Telefonum annemde kimseden mesaj gelemiyo yani - @yaseminberke

Cevap-48: vur vur sende yalnızlığımı yüzüme vur - @dilemilhan

Cevap-49: sonra 2-3 aydır operatör mesajlarıyla idare ediyorum. - @cubukkrater

Cevap-50: Hattım kapalı kullanmıyorum :D - @SemihTolun

Cevap-51: Zaten bi okul bi ev , arkadaslar hangi ara mesaj atsin ?" Haklilar onlarda atmamakta ama cok gelmesede geliyor arkadaslardan. - @cimbommmmgs

Cevap-52: faceden arkdaşlarmdan hattımı kaybettim çünkü :) - @GamzeeBalc

Cevap-53: simim kırık kimseden gelemiyo oyüzden - @Nutellailayda

Cevap-54: ikisinden de geliyo da avea arkadaşlarımdan daha vefalı :D - @melisamelisamelisaa

Cevap-55: İşin tuhafı kimseden mesaj gelmiyor << kahretsin yalnızlık .s .s - @AysenurOzdemir514

Cevap-56: hattımın operatörü bile atmıyo lan mesaj .s çok yalnızııııım .s :\ - @TatLyCaDm

Cevap-57: operatör bile msj atmiyo :D - @ecemhp

Cevap-58: Telefon kullanmıyorum :D - @pembepapyon

Cevap-59: Ikiside yardiriyo zaten mesaj okumaktan kitap falan okuyamiyorum surekli mesaj !! - @CanselSari

Cevap-60: Mesaj hakkı yaptım herkes mesaj atmaya basladı sgshjs - @OzlemBattaloglu

Cevap-61: Turkcell ile ciddi bir ilişkim var. - @LiamPayneay

Cevap-62: ben sevmem öyle biriyleriyle mesajlaşmayı filan cevap almadıkları için mesajda atmıyolar haliyle :D - @diyoosunn

Cevap-63: Telefonum okul müdüründe alamadım daha ama muhtemelen hattımın operatöründen geliyordur. - @Hilal3Muslera

Cevap-64: eskiden turkcell mesaj atardı artık kontör olmadığı için o da atmıyo ^.^ - @smyyakky

Cevap-65: kimseden gelmiyor ya harbiden çok yalnızım yaa :D - @NeslihanDemirel187

Cevap-66: Cibili cibili şak şak şak - @Stonevato

Cevap-67: Hattımın operatörü beni arkadaşlarımdan daha çok düşünüyor ya sağolsun :) - @rosetteherz

Cevap-68: Annemden mesaj geliyor son günlerde. "Ödevlerini yap 2 saate evdeyim, öptüm." , "Uyan hayırsız" , "saat 5te evdeyim evi temizle gelince kontrol edicem" :Dd ahah annem böyle işte :d - @adyess

Cevap-69: Telefonun varmı diye bir sorsanaa .s.s - @esin1997

Cevap-70: Yahu tam test kitabını açarım arkadaşlardan mesaj yağmuru çok muzdaribim bu konuda :( - @OzzSahin

Cevap-71: İkisindende ses yok. Arkadaşlarım işi düştüğü zaman operatörde kontör aldığım zaman mesaj atıyo sadece :D - @isimsiz123bayan

Not: Kullanıcıların sorulara verdiği cevaplar üzerinde hiçbir değişiklik yapılmadan aynı şekilde eklenmiştir. Sorularınız için buraya tıklayabilirsiniz...
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi