Friends (1994-2004)

Şuana kadar hayatımda izlediğim en iyi dizilerden biri olan Friends dizisini size tanıtmak istiyorum.Oyuncuları ise:Jennifer Aniston(Rachel Green),Courteney Cox(Monica Geller),Matthew Perry(Chandler Bing),Lisa Kudrow(Phoebe Buffay),Matt LeBlanc(Joey Tribbiani) ve David Schwimmer(Ross Geller) kişilerinden oluşuyor.İlk bölümlerde eski bir dizi olduğu için espirileri anlamak güç olsada ilk 10 bölümden sonra dizi gerçekten harika olmaya başlıyor.Siz o ilk 10 bölümü izleyin,gerisi su gibi geliyor.Bir günde 17 bölüm izlediğimi hatırlarım.O derece sizi sıkmayan bir dizi.Ayrıca HIMYM de izliyorum.Himym 6.sezondan sonra sıkmaya başlamıştı.Fakat bu dizinin her sezonun her bölümünde hiç sıkıldığımı hatırlarmıyorum.Sanırım bu kadar tanıtım yeter değil mi? Gelelim bazı repliklere.


Seksi olmaya çalış!

Mon'un ilk öpücüğü;ROSS!
O KEDİ DEĞİL!
Kalbime bir güvercin gibi sıçıyorsun.:')
Ve son olarak jenerik.
Not: Central Park'ta Pheebs,Joey,Mon,Chandler,Rach ve Rossla kahve içmek için nelerimi vermezdim...






Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi