Kitabım Gelmiş!


Kitabım gelmiş! Sanırım Aynı Yıldızın Altındayı okumayan bir tek ben kaldım.Bu kitapla her yerde karşılaşıyorum gerek tumblr,gerek twitter,gerek facebook.Ve filmi çıkmadan okuma düşüncesine kapılıp,annemde izin alıp bir koşuda D&R'dan sipariş ettim.Ama bir baktım tedarik sürecinde pöffff.Sonra mailime bir mail geldi 1-5 gün arasında gelecekmiş kitap diye ve bla bla bla birşeyler işte.Sonra işte bekle bekle bekle sonunda 3 gün içerisinde geldi! Kitabı okumaya can atıyorum.Şimdi bu yazıyı yayınladıktan sonra kitabı okumaya başlayacağım.Hadi görüşürüz! ;)
*Normalde size internetten bir kitap söylemek?! Ne kadar saçma gibi gelebilir.Amadışarı çıkmaya üşeniyorum,anladınız siz.*
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi