Durum Güncellemesi

Evet sevgili öğrenciler ve kendini öğrenci hissedenler;okul bitti! 15gün boyunca malak gibi yatma sezonuna hoşgeldiniz! :) Hele şükür ortaokuldaki ilk takdirname belgemi de aldım.Herkese hayırlı uğurlu olsun :3 Notları kötü olana sesleniyorum.15 gün tatilde çalışmayın okul sezonunda çalışın
*******
Şimdi size bu günün özetini geçeceğim.Bu gün ilk önce saat 12'ye kadar okulda mal gibi beklettiler bizi.Ah ne güzel değil mi ya? Sonra ise tören oldu falan.Törende ben abiniz co şiir okudum.Üstelik okuyamacağım korkusuyla çıktığım halde idare ederdi.Ama biryerde nerde kaldığımı unutup''hmmhmhmh'' dedim.Orası boka döndü yani.Onun dışında alkış aldım.Ve alkışlar gururumu okşadı.Bunun dışında okul çıkışı arkdaşlarımızla Burger King'e gittik.Ve eve geldiğimde ise malak gibi yattım ve taa bu saate kadar uyudum.Umarım 2. dönem herkese daha uğurlu gelir!
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi