Av Zamanı (Killing Season) Filminden Geriye

film, film incelemeleri, film replikleri, av zamanı filmini izle, av zamanı izle, killing season izle, av zamanı türkçe dublaj izle, john travolta filmleri, robet de niro filmleri,
Filmin Konusu: Bosna Savaşı'ndan sonra sakin bir hayat sürmek için ormanda yaşamaya başlayan Amerikalı asker ve savaşta sırtından vurularak ölüme terk edilen Sırplı askerin intikamını anlatan bir film. Sırplı asker, kendisini vurarak ölüme terk eden kişinin ormanda yaşadığını öğrenip peşine düşüyor. İki askerin bu ıssız bölgede teke tek vereceği bir ölüm kalım mücadelesi başlıyor!

Filmin İlginç Sahneleri:

1) Sırplı askerin yanağı delip geçen ok.


Filmde Geçen Sözler:

1) Sen unutmak için içiyorsun, ben hatırlamak için içiyorum. Aramızdaki fark bu.

2) Bazı şeyler senin parçan hâline gelir, sen istemesen de...

3) +Benden ne istiyorsun? / -İkimizin de silahlı olduğu adil bir dövüşte kim kazanacak merak ediyorum.

4) Bu kadar acıyla beni korkutabileceğini mi sanıyorsun? Ya acıyı seviyorsam?

5) O savaş aklımdan hiç çıkmadı. Ruhumdan da, bir zehir gibi... Bitmesini istiyordum. Birkaç kötü adam öldürmek işe yarar sanmıştım ve tetiği çektim. Böylece savaşta nefret ettiğim her şey ben oldum.

6) Yaptığım şeyler bilmiyor musun? Ölmeyi hak etmiyorum muyum?

Filmin Hataları:

1) Yaşlı adam kaçarken suya düşüyor. Tam şelaleye yaklaştığı sırada bir kayalığa tutunup kurtuluyor. Yaralı ve yaşlı bir adamın, akıntıya karşı yüzüp kurtulması biraz garip değil mi?

Film Yorumu: Yaptığım araştırmalara göre filmin başrollerini John Travolta ve Nicolas Cage paylaşacakmış. Fakat yapılan değişikliklerden sonra filme Nicolas Cage yerine Robet De Niro dahil edilmiş. İzlediğimiz çoğu filme göre konusu gayet farklı bir yapıt. Savaşta sırtından vurularak ölüme terk edilen bir asker, savaştan sonra sessizlik isteyerek ormandaki evine yerleşen bir gazi ve unutulmayan bir intikam... Filmin en ilgi çekici yanlarından biri de ikili arasındaki diyaloglar. Son zamanlarda izlediğim ve bazı sahnelerini tekrar tekrar geriye alıp hayranlıkla incelediğim bir film.

Film Fragmanı:



Not: Av Zamanı filminden geriye notlarım bu kadar. Eğer sizin de film ile ilgili yazmak istedikleriniz varsa, yorum yaparak bizimle paylaşabilirsiniz...
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi