Harry Potter:Oyun Çılgınlığı


Selam blogger halkı! Uzun zamandır canım yazmak istemediği için sizinle beraber değildim.Fakat burayı çok özledim! Abimle beraber bazanın altındaki atılacak bazı teknolojik eşyaları düzenliyorduk.(artdisk,gerekmeyen cdler,format cdleri vs.) Neyse düzenelrken eskiden oynadığım Harry Potter oyunumu buldum.Yani övünmek gibi olamsında 10-11 senedir potterkafayım! Eskiden çok büyük bir oyun koleksiyonum vardı.1.oyun,2.oyun,3.oyun,4.oyun,5.oyun'a kadar oyunlarım vardı.O zamanlar daha 6 çıkmamıştı.Sonradan alma gereği duymadım.

Neyse hiç bir zaman 1. oyunu bitirme fırsatını bulmamıştım.Oyunu yükledikten sonra 2  gündür büyük bir çabayla oyunuu bitirdim.Zorlandığım 3 kısım vardı 1 bölümünü abim geçti diğer 32 bölümüde ben bitirdim!

Oyunun grafikleri fazla iyi olmasada gerçekten oynarken çok eğlendim.Yani oynamayanlara tavsiye ederim.Ayrıca diğer senelerden en çok beğendim oyun 3.oyun yani Azkaban Tutsağı olsa gerek onun cdsini malesef kaybolmuştu. Şimdi ise internette büyük bir çaba içinde aramaktayım.Herkese iyi bloglamalar!
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi