Aynı Yıldızın Altındadan Alıntılar

Selam Selam nam-ı diğer bloggercılar!Kitaba o kadar bağlandım ki...Kitabı bitirmemek için o kadar yavaş okuyorum ki anlatamam.Ve internetten  beğendim bütün alıntıları topladım ve bloğumda paylaşmak istedim.Kitabı okumayanlar sanırım bu alıntılarsizi okumaya daha çok heveslendirecektir.
 Acı hissedilmeyi talep eder.
  "Peki," dedi sonsuzluk kadar uzun gelen bir süre sonra. "Belki peki bizim sonsuza dek'imiz olur." "Peki," dedim.
  Ah Hazel Grace, hiç sorun değil. Kalbimin senin tarafından kırılması bir onur olurdu.
  Depresyon kanserin yan etkisi değil. Depresyon, ölmenin yan etkisi aslında.
  ''Augustus, grupla korkularını paylaşmak ister misin?'' diyene kadar konuştuk.Korkularımı mı?     Evet."Unutulmaktan korkuyorum," dedi bir an bile duraksamadan. "Hani şu deyimdeki, karanlıktan korkan kör adam gibi.''
  "İkimizde hayatta olduğumuz sürece senin annen olacağım" dedi. "Sen ölsen bile.." "Öldüğümde" diye düzelttim. "Öldüğümde."
''''Doğan güneş sönmekte olan gözlerini alıyordu,'''' dedi,Görkemli Izdırap'tan alıntı yaparak.
Benim beğendiklerim bu kadar(şuanlık).Kitabı bitirdiğimde daha fazla beğendim olursa ekleyeceğim.Herkese iyi bloglamalar.
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi