Durum Güncellemesi #2


Gerçekten okulların açıldığına inanamıyorum.Yani 15 gün ne çabuk geçti? Gerçekten bu dönem çok yorulduğumu söyleyebilirim.Ve şu kahrolası Teog denilen şey yüzünden psikolojim bozuldu.O neydi öyle?!Umarım bu dönemki sınavım o kadar kötü geçmez.Açıkçası tatilde malak gibi yatıp;dizi,film izlemekten başka hiçbir eğlencem olmadı.Ama en az adından bol,bol dinlendiğimi söyleyebilirim.Ama sanki halen üstümde bir yük hissediyorum.5 aydır kalkmadı gitti o yük...

Şimdiden bile sınavlardan tırstığımı söyleyebilirim.Keşke hani şöyle çocuklardan olsam çalışmayıp çalışmayıp, 85 üstü alanlardan.Ama bence yalan konuşuyor o piçler,çalşımadan 99 aldım ya:sss ayaklarına yatıyorlar.Sende çalışma ayaklarına yatıyorlar ama bence o gecesini gündüzünü düşünmeden çalışıyorlar.Sizi gidi piçler! Neyse artık son 5 ay çalışacağım şurada.Götümüzü yırtıp yapacağız şu işi sonra gelsin istediğim liseğğğ!

Lisedende öyle korkuyorum ki! Ama çaktırmıyorum.Yani yeni gıjık hocalar,aptal saptal kişiler,vb.,vb.Birde benim artık kopya çekmeyi öğrenmem lazım yahu!! Sırf okula resmen ingilizce dersi için    gidiyorum diyebilirim,tek parmak kaldırdığım ders ingilizce de diyebilirim.Artık sınıf resmen bana gıcık            kaptı.''YETHER UMUT ARTIK!!!'' Diye bağırıyorlar.-,- Bırakın da tek zevkimi elimden almayın lan!            Sanki başka derse parmak kaldırıyoruz.-,- Neyse geçelim şu konuları okul dedikçe içim kararı                      yahu.Bakalım ben şu 3 gündür neler yaptım?

 
 Ben yaklaşık 3 gündür Kocaelindeydim.Yani anneannemlerdeydim.Yani İstanbul dışında olmak beni birazcık rahtlatmadı diyemem.Kocaeli o kadar sakin ki.Geceleri hele sokaklarda tek tük insanlar oluyor.Anneannemlerde biraz yeni aldığım kitabı okudum.(Can Dostum)Diiğer günde kuzenim ben,ikiz kardeşim,diğer kuzenim ile sinemaya gittik.Sonra yemek falan yedik.Büyük olan kuzenim hamburger sevmiyor yok böyle bir olay? (çok mıymıntı ve mızmızmız biri pöööhhh.)Açıkçası hiç sevdiğim veadam akıllı bir kuzenim yok diyebilirim.Milletin ne kuzenleri var kardeş gibi kıskanıyorum!!!!!! Neyse tekrardan İstanbuldayım birdaki yazımda görüşmek üzere.
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi