HIMYM Final.

 

Uzun zamandır yoktum! Biliyorsunuz TEOG mağduruyum.Ama olamdığım zamanlarda ise boş,boş oturdum diyebilirim.Gerçekten hangi liseye gireceğim hiç bilmiyorum sadece çok korkuyorum.Moralim bozuluyor,sinirlerim bozuluyor...Gelelim HIMYM'nin sonuna

Gerçekten HIMYM'nin bittiğine inanamıyorum 2 senedir HIMYM izleyicisiyim.Ne çabuk geçti zaman gelelim şimdi dizinin sonuna.Çoğu kişiden olumsuz tepkilerde alsada son bolümü hem sevdim hem sevmedim diyebilirim.Bundan sonrası spoiler içerebilir.Ben aslında Ted ile Robin'in ilişkisini destekleyenlerdendim ama Robin Tedi sevememişti bunu bütün himym seyircileri anlamıştı.Gelelim Barney ile Robin'e o kadar zorlukları aştılar sırf ilişkleri için ama güya sırf Robin seyhat ediyor diye boşanıyorlar?! Bu nasıl bir şeydi? Barney ile Robin'in ilişkisi böyle olmamalıydı.Robin onlardan uzaklaşmamalıydı.Sonsuza kadar arkadaş kalacaklarını analtan bir final olmalıydı.Senaristler kısacası içine etmişler son bolümün.Ama Ted ile Robini destekleyenleri de bir yandan sevindirdiler.

Ve çocukların ise annelerinin ölümünü bu kadar kolayca unutmalarına şaşırdım?! Anne bu Ted o kadar anneleriyle nasıl tanıştığını anlatıyor.Onlar dalga geçer gibi sen abayı Robin Teyzeye yakmışsın falan diyorlar.Sanırım senaristler bu kısımda HIMYM izleyicileriyle dalga geçmişler...
En çok kıl olduğum kısımdı diyebilirim.her ne kadar Robin ile Ted'i desteklesemde artık o ilişkinin bittiğini anlamıştım.Tracy ile Ted'in aşkı başkaydı kaç yıl aradı Ted onun düşüncelerine,fikirlerine uyan kadını.

Kısa ve öz olarak anlatırsak;Hem mutlu hemde sinir bozucu bir finaldi ama kısacası Hiymym böyle bitmemeliydi...Bakalım DVD'de neler olacak çok merak ediyorum.

NOT:TEOGdan önce belki bir yazı yazabilirim sınav hakkında.:C


Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi