Link Kısaltma Scripti Warez


Açıklama : Shortener scripti mükemmel bir url kısaltma scriptidir. Scriptte yok yok :). Script admin paneli mevcut kayıt giriş sayfası şifre unuttum sayfası felan aklınıza ne geliyorsa herşey bu scriptte mevcut. Scripti localde deneme fırsatım oldu sorunsuz çalışmaktadır. Script dili ingilizce kendi bilginiz ile türkçeye çevirebilirsiniz. Script arşivimde buldum beğendim ve paylaşma kararı aldım gerçekten herşeye değecek bir scripttir.
Özellikleri: 
1- Yönetici Paneli Mevcut
2- Seo dostu linkler Mevcut
3- Kayıt OIma Giriş Şifre Unuttum Penceresi Vs Hepsi Sorunsuz.
4- Linkların tıklanma istatistikleri vs hepsi sorunsuz çalışmaktadır.
Scriptin Kurulumu : 
-Script Klasörü İçerisindeki Dosyaları FTP Programıyla FTP’nize Yollayınız.
-Siteadınız.com adresine giderek yüklemeyi başlatınız.
-Gerekli bilgileri doldup ileri diyin admin bilgilerini soracak onlarıda kendinize göre doldurun ve kurulum tamamlanmış olacaktır.
RAR ŞİFRESİ : teknolojimakine.blogspot.com (başında www olmadan giriniz.)
SCRİPTİ İNDİR



Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi