K.P.S.S



Kpss Nedir?






Kpss açılımı  Kamu Personeli Seçme Sınavı dır. Lakin halk arasında Kpss devlete kapak atma nın diğer adıdır. Çalışmadan ve emek vermeden stres yaptığımız tek sınavdır belkide." Abi bi devlete kapak atsam şuraya girsem burda çalışsam" hayalleri kurdurtan sınavdır. Ve çoğu aileninde çocuğa baskı kurdurtarak devlet iyi oğlum/kızım hem tatili var maaşın da her zaman yatacak iş yerindeyse rahat olursun sonuçta devlet(!).  söylemlerini çoğumuz duymuşuzdur. Evet bugün saat 09:30 da bu sınava giricem yerini bile doğru düzgün bilmediğim bir okulda. İşin kötü tarafı ise ne evimin anahtarını yanıma alabiliyorum ne de otobüs paramı. Cep telefonunu zaten gözden çıkardım. Ayrıca  su almak isterseniz suyun kabını yırtın mazallah kopya falan yazıp yakalanırsınız. Evet tepkili yazıyorum yazımı. Tepkim 16 yıl diz çürüttükten sonra bile ben hala işsizsem ve hayatım sadece bir sınava bağlıysa ben tepkili olurum.Ben değil sadece sende tepkili olursun O da Şu da. Ha bu arada kpss kalkacak zırvalığı var. Kalkacak belki ama kurumlar mülakatla alacak personeli. Mülakat dediysem torpilden bahsediyorum. Yukarılarda ( Orası neresi bende bilmiyorum) tanıdığınız ve bildiğiniz insanlar varsa tamamdır yırttın. Yok eğer o yukarılarda bir yerde tanıdığın kimsen yoksa, Özel Sektör de bir 10 yıl sonra rahatlayabilirsin az dişini sık ne olacak ki sayılı gün çabuk gelip geçer.  Sınava girecek arkadaşlara başarılar diliyorum. Umarım Hepimiz Devletimize Kapak Atabiliriz.


Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi