Vodofone Bedava İnternet : Kepard VPN Ayarları

Gün geçtikçe hızla artan bedava İnternet arayışına bende el attım ve Vodofone Hat kullananlar için yepyeni bir Ücretsiz İnternet keşfettim : Kepard VPN. 

Adım adım yaptıklarımı uygulamanız yeterlidir.

ADIM 1 : Bu linkten Kepard VPN sistemine kullanmak için Üye Olun. E-mail onayı isteyebilir .

ADIM 2 : Google Play Store'den Open VPN Connect ve Kepard VPN uygulamalarını indirin.

ADIM 3 : Kepard VPN uygulamasına girip,Üye olurken kullandığımız Şifre ve E-mail Adresini yazalım.15 Günlük Ücretsiz Kepard VPN'miz açılmış oldu.

ADIM 4 : Open VPN Connect Uygulamasında kullanmak için iki adet config dosyası gerekli.                                                  Config 1 : Buradan İndirin. Rar Password: Korkusuz Herif      
                                 Config 2 : Buradan İndirin. Rar Password: Korkusuz Herif  
ADIM 5 : Open VPN Connect  Uygulamasını açın. Seçenekler/İmport bölümünden config dosyasını nereye çıkardıysanız Config dosyasını seçin . Kullanıcı Adı ve Şifre bölümüne Kepard VPN'ye üye olurken kullandığınız Kullanıcı Adı ve Şifreyi yazın.

BEDAVA İNTERNETİNİZ AKTİFLEŞMİŞTİR.
.
NOT 1:Hatlarda çalışır.Live Açık olması gerekiyor mu bilmiyorum arkadaşlar.Live ile bağlanabilen bağlansın.Gerisi Vodofone İnternet ile bağlansın.Open Vpn Connect'de bağlanır.

NOT 2:Oluşacak problemlerden kendimi sorunlu tutmam !

NOT Yapamazsanız Yorum yapmanız yeterli :).
Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi