Biricik Baskanımız Beni Mimlemiş



Sevgili biricik başkanımız kreatifbaskan beni mimlemiş:). İlk mim deneyimim olduğu için heyecan yaptım sanki :). Neyse hemen mimlendiğim sorulara geçiyorum.







1-Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime 

Huzur. Çünkü ne zaman canım sıkılsa takarım kulağıma kulaklığı müzik dinler ve deli gibi yürürüm. 

2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?

Aslında olmadı hep sevmişimdir müziği tabiki doğru insanlardan dinlediğim takdirde.

3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?

Bu konuda sanırım hep olgun davrandım. Lisedeyken bile arkaşlarım Sagopa, Hayko, Keremcem vs "ölüyorum bu adama", "of çok tatlı " dediklerinde o tarz cümleler kurduklarında o insanlara sempati duymak yerine dinlememeyi tercih ettim. Sagopayı o yüzden lise bitince dinlemeye başladım. :). Yani bu tarz bir şey yapmadım yapanları da samimi bulmadım.

4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Kitap okumak çok kutsal bir şey bence. Ben kitap okurken o kitabın içine gömülüp farklı alemlere akıyorum:). Her şeyin bir zamanı var.

5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?

Benim türüm evrim geçirip plak şarkılara döndü:). Sadece plak değil klasik olacak ama hoşuma giden her şeyi dinlerim. Ama plak olmazsa olmaz :)

6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Arabesk Rap. Of o nasıl bir işkencedir arkadaş ya. Bir de samimi bir arkadaşım vardı zorla sevdirtmeye çalıştı. Yok cidden yapmasınlar böyle şeyler.

7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Yabancı sanatçıları söylemek istemiyorum. Ama bir şarkıcı olmak isteseydim Jehan Barbur olmak isterdim. Kadının sesine aşığım desem yeridir.

8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

O kadar çok şey var ki aslında. Öncelikle burdan ebeveynlere seslenmek istiyorum (Aşırı Kamu Spotu İçerir) özgür bırakın çocuklarınızı ya ne olmak istiyorlarsa o olsunlar. Türkiyenin gerçek ses sanatçılarına ihtiyacı var demek isterdim:). Diğer söylemek istediğim şey ise özellikle bayan sanatçılar için söylüyorum. Sesleri güzel olmadığı halde fiziksel özellikleriyle ön plana çıkmaya çalışıyorlar. Bu beni deli eden noktalardan biri. Bu yüzden parmakla sayacak kadar ses sanatçısı var maalesef.

10)TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Of bu konuda çok doluyum.:) En iyisi susmak sanırım.


11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Şarkılarının anlamsızlığıyla Serdar Ortaç.

Şimdi sanırım mimleme işin de:).

Sevgili evdeyazar (ki çok istiyordum:))
Sevgili öğretmenim cem baki tavsiye ederim yazılarını:)
Sevgili tozludefteri huzurlarınızda mimliyorum:)





Share:

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

Bunlara Göz Atmalısın

Stats

Bu Blogda Ara

Arşiv

Hakkında

Teknoloji manyağı

Latest Posts

Featured

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Mutlaka Okumanız Gerekenler

AD BANNER

Etiketler

Blog Arşivi